Met een Leasys huurcontract, bent u ervan verzekerd dat uw vloot altijd de juiste bijstand geniet.

Leasys biedt u zijn expertise inzake operationeel beheer voor uw vloot. U vindt bij ons ook consultants die steeds bereid zijn u gedetailleerde info te geven over uw huurproducten, de geldende belastingswetgeving en de nieuwste fleet-diensten.

Een vast bedrag en zekerheid over de beheerskosten - tijdwinst en dus meer tijd die u aan uw bedrijf kan wijden
U bespaart tijd die u aan uw bedrijf kunt besteden
Leasys ondersteunt u in het beheer van uw wagen of vloot
De beste technologieën voor accuraat monitoren

Grote bedrijven

Wij bieden u onze expertise aan inzake het beheer van grote vloten en speciale en omgebouwde voertuigen. Leasys is ook een sleutelpartner voor bedrijven die het operationeel beheer van hun vloot willen rationaliseren of uitbesteden.

Toegewijd sales team
Exclusieve contactkanalen
Klantentevredenheid

Diensten tanken

Leasys biedt u diensten en garanties die uw beheer vergemakkelijken, waarmee u tijd wint en u meer bewegingsvrijheid geniet en die de bestuurder gemoedsrust bieden en de integriteit van de voertuigen waarborgen. Naast essentiële diensten voor het beheer van uw wagen zoals wegenbelasting, aansprakelijkheidsverzekering, brand-, diefstal- en schadeverzekering kan Leasys ook extra diensten aanbieden voor uw vloot.

Onze producten

FAQ

Kan ik elk type voertuig leasen?

Met een langetermijnhuurcontract, kan u elk type voertuig en uitrustingsniveau kiezen in overeenstemming met uw persoonlijke behoeften en wensen: van stadswagens tot sedans of zelfs bedrijfsvoertuigen. Het servicepakket voor voertuigbeheer is eveneens aanpasbaar.

Kan ik met de leasewagen ook in het buitenland rijden?

De wagen mag in alle landen rijden die vermeld worden op het groene formulier. Het leveringsrapport geldt ook als Leasys-toelating om in het buitenland te rijden.

Wie mag een wagen met een langetermijnhuurcontract besturen?

U kan de leden van uw naaste familie toelaten om uw wagen(s) te besturen, op uw eigen verantwoordelijkheid. De persoon die het contract ondertekent is en zal steeds rechtstreeks aansprakelijk zijn t.o.v. LEASYS. De persoon die het huurcontract ondertekent moet ervan verzekerd zijn dat de bestuurder van het huurvoertuig over de nodige vereisten beschikt zoals die op dat moment voorzien zijn in de geldende wetgeving. Hij of zij moet in elk geval ook een schriftelijk toelating hebben van de contracthouder.

Worden de km's afgelegd in de pre-renting wagen meegeteld in het kilometertotaal van het langetermijnhuurcontract?

Nee, de kilometers afgelegd in de pre-renting wagen worden niet toegevoegd bij het totaal aantal kilometers afgelegd met het voertuig dat onder het langetermijnhuurcontract valt.

Mag ik een accessoire op de leasewagen installeren dat ik zelf aankocht?

Om na te gaan of dit werkelijk kan, zal u een specifieke aanvraag moeten richten aan de Leasys Klantendienst op het gratis nummer 800 334422.
Indien uw aanvraag wordt goedgekeurd, zal Leasys de te volgen procedure verstrekken. De klant zal volledig verantwoordelijk zijn voor alle installatie- en verwijderingskosten.

Kan ik een leasewagen gebruiken om buiten belgië te reizen ?

De wagen mag in alle landen rijden die vermeld worden in het groene formulier. Het leveringsrapport geldt ook als Leasys-toelating om in het buitenland te rijden.

Kan ik elk type voertuig leasen?

Met een langetermijnhuurcontract, kan u elk type voertuig en uitrustingsniveau kiezen in overeenstemming met uw persoonlijke noden en wensen: van stadswagens tot sedans of zelfs bedrijfsvoertuigen. Het servicepakket voor voertuigbeheer is eveneens aanpasbaar.

Is langetermijnhuur goedkoper dan een voertuig aankopen?

Langetermijnhuur is een alternatieve vorm van mobiliteit die u van alle zorgen van het beheer van uw eigen voertuig bevrijdt. Voor een vast maandbedrag, gebruikt u alle diensten die u nodig hebt, tegen een speciaal tarief, dat het resultaat is van de slagkracht van een grote speler op de markt van de langetermijnhuur.

Kan ik met de leasewagen ook in het buitenland rijden?

De wagen mag in alle landen rijden die vermeld worden op het groene formulier. Het leveringsrapport geldt ook als Leasys-toelating om in het buitenland te rijden.

Wie mag een wagen met een langetermijnhuurcontract besturen?

U kan de leden van uw naaste familie toelaten om uw wagen(s) te besturen, op uw eigen verantwoordelijkheid. De persoon die het contract ondertekent is en zal steeds rechtstreeks aansprakelijk zijn t.o.v. LEASYS. De persoon die het huurcontract ondertekent moet ervan verzekerd zijn dat de bestuurder van het huurvoertuig over de nodige vereisten beschikt zoals die op dat moment voorzien zijn in de geldende wetgeving. Hij of zij moet in elk geval ook een schriftelijk toelating hebben van de contracthouder.

Worden de km's afgelegd in de pre-renting wagen meegeteld in het kilometertotaal van het langetermijnhuurcontract?

Nee, de kilometers afgelegd in de pre-renting wagen worden niet toegevoegd bij het totaal aantal kilometers afgelegd met het voertuig dat onder het langetermijnhuurcontract valt.

Mag ik een accessoire op de leasewagen installeren dat ik zelf aankocht?

Om na te gaan of dit werkelijk kan, zal u een specifieke aanvraag moeten richten aan de Leasys Klantendienst op het gratis nummer 800 334422.
Indien uw aanvraag wordt goedgekeurd, zal Leasys de te volgen procedure verstrekken. De klant zal volledig verantwoordelijk zijn voor alle installatie- en verwijderingskosten.

Mag ik met een huurwagen ook buiten belgië rijden?

Ja. De huurwagen mag in alle landen rijden die vermeld worden op het groene formulier, het internationale verzekeringsformulier dat u toelating verleent om een ander land binnen te rijden en er u te verplaatsen.Het leveringsrapport geldt ook als Leasys-toelating om in het buitenland te rijden.

Hoe kan ik indien nodig, de dichtstbijgelegen erkende garage vinden?

Het meest aangewezen bijstandspunt vindt u in de lijst met erkende Leasys-centers op leasys.com of in de specifieke sectie in de Leasys app, onder de hoofding “Vind”.

Welke interventies zijn niet inbegrepen in de door leasys gewaarborgde mechanische onderhoudsbeurten?

De volgende tussenkomsten zijn niet inbegrepen:
- Valet-diensten (Leasys dekt enkel de kosten van deze diensten bij het terugbrengen van een gestolen voertuig of indien ze expliciet vermeld worden in het contract).
- Vloeistoffen, niet explicitiet aanbevolen door de producent.
- Onderhoud van alle opties die niet gedekt zijn bij de bestelling of niet toegelaten zijn door Leasys

Wie moet ik contacteren indien de speaker kit, gps of gelijk welk ander in het contract begrepen accessoire niet werkt?

Indien het accessoire in de bestelling is begrepen, kan u het voertuig rechtstreeks naar een door Leasys erkende garage brengen. (bezoek leasys.be voor meer info).

Wie moet ik contacteren indien het oliepeil moet worden aangevuld?

U kan de wagen rechtreeks naar een door Leasys erkende garage brengen. Leasys neemt de kosten van het bijvullen voor zijn rekening.

Wat moet ik doen indien het voertuig niet naar behoren rijdt of defect is?

Contacteer de Leasys Pechbijstand via het gratis nummer 800 334422 of ga naar de sectie “Pechbijstand” in de Leasys App. Onze Pechbijstand zal het voertuig wegslepen naar de garage van ons netwerk die het dichtst bij de plek ligt waar het defect optrad.
De Pechbijstand zal, indien dit voorzien is in de huurovereenkomst, een vervangwagen ter beschikking stellen en ervoor zorgen dat de persoon veilig terug thuis geraakt of zijn reis kan verderzetten.

Wat bij een platte band, indien u de band niet zelf kan vervangen?

Contacteer de Leasys Pechbijstand via het gratis nummer 800 334422 (optie 1) of ga naar de sectie “Pechbijstand” in de Leasys App en geef de exactie locatie van het voertuig op. De Pechbijstand zorgt er dan voor dat het voertuig naar de dichtstbijgelegen erkende bandencentrale wordt gesleept.

Wat moet ik doen indien het voertuig niet naar behoren rijdt of defect is?

Contacteer de Leasys Pechbijstand via het gratis nummer 800 334422 (of indien u vanuit het buitenland belt 0039 02 44412785) of ga naar de sectie "Pechbijstand" in de Leasys App.
Ons Leasys Operations Center zorgt er dan voor dat het voertuig naar de dichtstbijgelegen erkende garage wordt gesleept, tenzij het ter plaatse kan hersteld worden. De Pechbijstand zal, indien dit voorzien is in de huurovereenkomst, een vervangwagen ter beschikking stellen en ervoor zorgen dat de persoon veilig terug thuis geraakt of zijn reis kan verderzetten.