Ons nieuwe premium getrouwheidsschema, gelanceerd naar aanleiding van het 80-jarig bestaan van Jeep® werd speciaal ontwikkeld om eigenaars van een Jeep® Compass MY21 de beste service en ondersteuning te bieden.

Hier is Jeep Wave® , een wereld van voordelen om voluit van te genieten.

Wanneer u toegang krijgt tot Jeep Wave® kunt u genieten van speciale evenementen en promoties die u exclusief worden aangeboden door Jeep® en zijn partners.

Modellen die toegang geven tot Jeep Wave®

DE NIEUWE COMPASS

DE NIEUWE COMPASS

DE NIEUWE COMPASS 4Xe

DE NIEUWE COMPASS 4Xe

FAQ®

Wie komt in aanmerking voor Jeep Wave® ?

Alle eigenaars van een nieuwe Jeep®Compass MY21 aangekocht vanaf april 2021, nemen automatisch deel. Klik hier om de lijst te zien van voertuigen die in aanmerking komen. Personen die al eigenaar zijn van een Jeep® én lid zijn van de Jeep® Owners Group kunnen eveneens deelnemen aan het Wave-programma. Ook zij genieten van voordelen zoals VIP-behandeling en toegang tot exclusieve evenementen, maar niet van het gratis onderhoud en de Klantendienst op maat.

Hoe krijgen eigenaars toegang tot het Jeep Wave® -programma?

Het Wave-programma is volledig gratis. Eigenaars van een nieuwe Jeep®Compass MY21 aangekocht vanaf april 2021, nemen automatisch deel aan Jeep Wave®.

Wanneer begint het lidmaatschap voor het Jeep Wave® -programma?

Het lidmaatschap van Jeep Wave®, inbegrepen in de aankoop van een in aanmerking komend voertuig, start bij de aankoop van het voertuig. Leden dienen zich in te schrijven op de Jeep®-website om alle troeven van het programma te ontdekken en om van de exclusieve voordelen te genieten.

Vanaf wanneer kunnen voertuigeigenaars de website en hun Jeep Wave® -lidmaatschap gebruiken?

Gebruikers kunnen zich onmiddellijk na de aankoop registreren op de website en inloggen om toegang krijgen tot de Jeep Wave®-zone. Vorige eigenaars die een myJeep account hebben, kunnen met hun inloggegevens toegang krijgen tot de website en er hun voordelen ontdekken.

Kunnen leden meer dan één Jeep Wave® -lidmaatschap hebben?

Ja. Leden kunnen een onbeperkt aantal lidmaatschappen hebben zolang ze eigenaars zijn van voertuigen die daarvoor in aanmerking komen. Elk lidmaatschap is verbonden aan een specifiek voertuigidentificatienummer (VIN).

Wat gebeurt er bij verkoop van het voertuig?

Wanneer de eigenaar een andere Jeep® koopt, kan deze de vorige Wave-inloggegevens blijven gebruiken om toegang te krijgen tot de Jeep Wave® -zone. Het volstaat om het VIN van het nieuwe voertuig in te geven. Indien de eigenaar een voertuig van een ander merkt koopt of helemaal geen wagen koopt, gaan het Wave-lidmaatschap en de eraan verbonden voordelen verloren.

Hoe gaat de onderhoudsdienst eigenlijk in zijn werk?

Jeep Wave® -leden die recht hebben op het gratis onderhoudspakket kunnen genieten van de eerste twee geprogrammeerde onderhoudsbeurten bij erkende FCA Dealers of ateliers.

Kunt u mij meer vertellen over de speciale Jeep Wave® -telefoonlijn voor leden?

Jeep Wave® -leden met recht op toegang tot de speciale klantenservice krijgen voorrang op de telefoonlijn, voorrang bij de behandeling van klachten en ondersteuning van medewerkers die een specifieke opleiding kregen voor elk in aanmerking komend Jeep® -model. De wegbijstand is 24/7 beschikbaar en het call center is open van maandag tot vrijdag (van 9u tot 18u).

Hoe krijg ik toegang tot mijn Jeep Wave®-zone op de website?

Jeep Wave®-leden hebben toegang tot hun account via het tabblad "Jeepers" in het hoofdmenu. De eerste keer dat u inlogt, wordt u gevraagd om u te registreren en uw voertuiggegevens (VIN-nummer) toe te voegen.

JEEP®-NIEUWSBRIEF

Schrijf u in en ontvang meer informatie over de volgende evenementen van Jeep®.