Gevonden resultaten
Uw zoekopdracht heeft geen resultaten opgeleverd. Zorg ervoor dat alle woorden correct zijn gespeld of probeer verschillende trefwoorden
Populaire zoekopdrachten
Ons nieuwe premium getrouwheidsschema, gelanceerd naar aanleiding van het 80-jarig bestaan van Jeep® de beste service en ondersteuning te bieden.
Bij de aankoop van uw nieuwe Jeep®* geniet u 24 maanden van geprogrammeerde onderhoudsbeurten en diensten. Uw eerste drie olieverversingen en geprogrammeerde onderhoudsbeurten worden vakkundig uitgevoerd door gespecialiseerde Jeep® monteurs. Ga gewoon langs bij uw erkende Jeep® verdeler.
U kunt rekenen op 24/7 wegbijstand en op de exclusieve Jeep® Klantenservice, beschikbaar van maandag tot vrijdag, van 9u tot 18u. Een team van ervaren en speciaal opgeleide monteurs geeft een antwoord op al uw vragen en staat klaar om u weer op weg te helpen.
Contacteer onsJeep Wave® biedt u tal van buitenkansen en niet te missen ontmoetingen. Wanneer u deelneemt aan het programma krijgt u toegang tot een wereld van exclusieve aanbiedingen en kortingen. Bovendien kunt u deelnemen aan exclusieve evenementen georganiseerd door Jeep® en zijn partners.
Beleef de wereld van Juventus vanuit een standpunt dat alleen Jeep® u kan bieden. Sluit u aan bij de Wave community om toegang te krijgen tot promoties en exclusieve aanbiedingen, alsook een unieke kans om uw favoriet van dichtbij te beleven.
Bovendien geniet u van exclusieve voordelen dankzij de gespecialiseerde Mopar® e-Store waar u onderdelen, accessoires en een breed aanbod van diensten voor uw voertuig vindt.
Alle eigenaars van een nieuwe Jeep® aangekocht vanaf januari 2022(april 2021 voor Compass en Compass 4xe) nemen automatisch deel. Personen die al eigenaar zijn van een Jeep® én lid zijn van de Jeep® Owners Group kunnen eveneens deelnemen aan het Wave-programma. Ook zij genieten van voordelen zoals VIP-behandeling en toegang tot exclusieve evenementen, maar niet van het gratis onderhoud en de Klantendienst op maat.
Het Wave-programma is volledig gratis. Eigenaars van een nieuwe Jeep® aangekocht vanaf januari 2022(april 2021 voor Compass en Compass 4xe nemen automatisch deel aan Jeep Wave®
Het lidmaatschap van Jeep Wave®, inbegrepen in de aankoop van een in aanmerking komend voertuig, start bij de aankoop van het voertuig. Leden dienen zich in te schrijven op de Jeep®-website om alle troeven van het programma te ontdekken en om van de exclusieve voordelen te genieten.
Gebruikers kunnen zich onmiddellijk na de aankoop registreren op de website en inloggen om toegang krijgen tot de Jeep Wave®-zone. Vorige eigenaars die een myJeep account hebben, kunnen met hun inloggegevens toegang krijgen tot de website en er hun voordelen ontdekken.
Ja. Leden kunnen een onbeperkt aantal lidmaatschappen hebben zolang ze eigenaars zijn van voertuigen die daarvoor in aanmerking komen. Elk lidmaatschap is verbonden aan een specifiek voertuigidentificatienummer (VIN).
Wanneer de eigenaar een andere Jeep® koopt, kan deze de vorige Wave-inloggegevens blijven gebruiken om toegang te krijgen tot de Jeep Wave® -zone. Het volstaat om het VIN van het nieuwe voertuig in te geven. Indien de eigenaar een voertuig van een ander merkt koopt of helemaal geen wagen koopt, gaan het Wave-lidmaatschap en de eraan verbonden voordelen verloren.
Jeep Wave® -leden die recht hebben op het gratis onderhoudspakket kunnen genieten van de eerste twee geprogrammeerde onderhoudsbeurten bij erkende FCA Dealers of ateliers.
Jeep Wave® -leden met recht op toegang tot de speciale klantenservice krijgen voorrang op de telefoonlijn, voorrang bij de behandeling van klachten en ondersteuning van medewerkers die een specifieke opleiding kregen voor elk in aanmerking komend Jeep® -model. De wegbijstand is 24/7 beschikbaar en het call center is open van maandag tot vrijdag (van 9u tot 18u).
Jeep Wave®-leden hebben toegang tot hun account via het tabblad "Jeepers" in het hoofdmenu. De eerste keer dat u inlogt, wordt u gevraagd om u te registreren en uw voertuiggegevens (VIN-nummer) toe te voegen.