JEEP® STELT DE NIEUWE E-HYBRID VOOR

De nieuwe Jeep® Renegade met e-Hybrid-aandrijving maakt de weg vrij voor de mobiliteit van morgen. De nieuwe en efficiënte 1,5-turbobenzinemotor met 130 pk en 240 Nm wordt bijgestaan door een P2-elektromotor die de algemene prestaties optimaliseert en het vermogen verhoogt tot 15 kW (20 pk) en 55 Nm*. Nu dus nog efficiënter en met een optimaal rijcomfort.

* De operationele capaciteit is afhankelijk van de laadstatus van de batterij en de rijomstandigheden.

NIEUWE 1,5 TURBO E-HYBRID DCT7

De e-Hybrid verbruikt 6,1 - 5,7 l/100 en stoot 139 - 130 g/km CO2 uit. Het verbruik en de uitstoot dalen dus met 13% in vergelijking met de vorige turbobenzine 1,3 150 pk (gecombineerde WLTP-cyclus), terwijl de prestaties ongewijzigd blijven.

130 pk
Maximaal vermogen
240 Nm
Max koppel
9,7 s
0-100 km/u
191 km/u
Topsnelheid
Tot 13 % minder brandstofverbruik en CO2-uitstoot in vergelijking met vorige turbobenzine 1.3 150 pk AT6 (gecombineerde WLTP cyclus)

GEAVANCEERDE HYBRIDEMOBILITEIT

De e-Hybrid-aandrijving van Jeep® zet de volgende stap in hybride mobiliteit. In tegenstelling tot de traditionele Mild Hybrid wagens garandeert het e-Hybrid-systeem van Jeep® een volledig hybride rijervaring dankzij de elektromotor*. Die biedt ondersteuning tijdens het parkeren, het rijden in vrijloop en het cruisen bij lage snelheid. Zo bedraagt het rijbereik enkele kilometers in elektrische modus, met de benzinemotor volledig uitgeschakeld.

* De operationele capaciteit is afhankelijk van de laadstatus van de batterij en de rijomstandigheden

Een versnelling vooruit

De nieuwe Jeep® Renegade e-Hybrid is uitgerust met de nieuwe 7-traps automatische transmissie met dubbele koppeling. Dankzij de kortere overbrengingsverhoudingen in vergelijking met een traditionele 6-versnellingsbak kan de auto sneller accelereren. En de zevende versnelling schroeft de uitstoot en het verbruik tijdens het cruisen op de autosnelweg nog meer terug, waarbij de benzinemotor op lage toeren draait.